Kehitä tuotteesi tai palvelusi oikealle ihmiselle

Kohderyhmän tarpeiden ymmärtäminen on tuotekehityksen perusta. Fiktiivisten ostajapersoonien luominen on tärkeää, sillä ihmiselle tai kuvitellulle sellaiselle on helpompaa kehittää oikeaan tarpeeseen tulevaa tuotetta tai palvelua.
Kehitä tuotteesi tai palvelusi oikealle ihmiselle

Kehitä tuotteesi tai palvelusi oikealle ihmiselle

Kohderyhmän tarpeiden ymmärtäminen on tuotekehityksen perusta. Fiktiivisten ostajapersoonien luominen on tärkeää, sillä ihmiselle tai kuvitellulle sellaiselle on helpompaa kehittää oikeaan tarpeeseen tulevaa tuotetta tai palvelua.
Kiitos 2020.

Kiitos 2020.

Poikkeuksellinen vuosi alkaa olla lopuillaan. Vuosi on ollut erityisen mielenkiintoinen ihmisten käyttäytymistä ja tapoja tutkivalle tuotemarkkinoijalle.
Julkista tukea liiketoiminnan kehittämiseen

Julkista tukea liiketoiminnan kehittämiseen

Onko sinulla idea, jota aiot kehittää eteenpäin liiketoiminnaksi? Suunnitteletko jo olemassa olevan liiketoiminnan kehittämistä tai laajentumista uusille markkinoille? Kehitysprojekteihin voi hakea julkista rahoitusta.
Kurkistus tulevaisuuteen

Kurkistus tulevaisuuteen

Miten arkielämä muuttuu viidessä vuodessa? Tekoäly palvelee meitä tehokkaammin ja yksilöllisemmin, mutta olemmeko lähempänä luontoa kuin nyt? Muuttuuko arvomaailmamme pandemian myötä vauhdikkaammin mitä olisimme osanneet odottaa? Pohdin miltä näyttää oma maailmani 43. syntymäpäivänäni.
Tavoitteena ylittää asiakkaan odotukset

Tavoitteena ylittää asiakkaan odotukset

Uuden verkkotyöpajan avulla opit tuntemaan asiakkaasi paremmin. Arvokartta sanoittaa asiakkaan odotukset ja kiteyttää asiakaskokemuksen, vertaillen näitä yrittäjän tai yrityksen edustajan näkemykseen kohderyhmän tarpeesta.
Voiko matkailun kriisistä selvitä?

Voiko matkailun kriisistä selvitä?

Muutostarve matkailupalveluissa on korostunut kansainvälisten asiakkaiden kadottua. Vaikka kansainvälistä matkailua saataisiin elvytettyä, ei se palaa entiselleen vielä lähitulevaisuudessa. Kukaan ei osaa ennustaa miltä matkailu näyttää muutaman vuoden kuluttua, sillä myös muutos ihmisten arvomaailmassa tulee vaikuttamaan. Muutokseen on nyt nopeasti sopeuduttava…
Kasvuun epävarmuuden keskeltä

Kasvuun epävarmuuden keskeltä

Saimme kesällä kaivatun hengähdystauon korona-arjesta. Lomalta kuitenkin palattiin takaisin uuteen normaaliin, epävarmuuteen siitä missä tulevalla viikolla tehdään töitä. Jos työt jatkuvat osittain tai kokonaan etänä, kannattaa se kääntää mahdollisuudeksi. Vaikka tiimityötä etäyhteydet saattavat hankaloittaa, maisemanvaihdos kuitenkin piristää ja synnyttää uusia…

TILAA UUTISKIRJE

Loremp ipsum dolor sit amet